איך מתבצעת תליית טלויזיה בקיר גבס ללא פגיעה בקיר

 

כמעט שלא קיים בית בישראל שאין בו לפחות טלוויזיה אחת.  למעשה, קיימת חשיבות רבה לגבי איך שאנחנו ממקמים את הטלויזיה או תולים אותה על הקיר גם בהיבט של איכות הצפייה וגם בהיבט של נוחות ומניעת בעיות אורטופדיות כמו כאבי ראש, כאבי צוואר, כתפיים וגב. לכן, אם רכשתם טלוויזיה חדשה, אתם עוברים לבית חדש, משפצים או סתם קונים הביתה טלוויזיה חדשה, שווה להשקיע גם בתלייה שלה. מכיוון שהטלוויזיות מיוצרות היום בדגמים דקים אבל לצד שיפורים משמעותיים באיכות התמונה, תליית טלויזיה בקיר גבס הפכה להיות פופולרית יותר ויותר בבתים רבים.

תליית טלוויזיה עם חברת המרכז לתליית טלויזיות topaztv.co.il  על הקיר חוסכת מקום על ידי ביטול רכיבים נלווים גדולים ומסורבלים, תוך השגת מראה נקי, מסודר ומאורגן יותר ללא חוטים או כבלים. מאמר זה מסביר איך מתבצע תהליך יעיל של תליית טלויזיה בקיר גבס עם הסתרת חוטי הטלוויזיה.

 

מומלץ להזמין אנשי מקצוע

אמנם זה נשמע כמו תהליך פשוט ולא מורכב במיוחד, ועדיין מומלץ להזמין בעל מקצוע לביצוע תהליך תליית הטלוויזיה כדי לשמור על דיוק וגם על אסתטיקה גבוהה. . תליית טלויזיה בקיר גבס דורשת נוכחות של איש מקצוע מומחה בתחום כדי למנוע פגיעה בקיר ובמבנים הפנימיים התומכים בו. קיר גבס עשוי מחומר שביר יחסית, כך שניסיון לתלות את הטלוויזיה על הקיר עלול להוביל ליצירת חור בקיר ונפילת הטלוויזיה. תלייה מקצועית כרוכה בהתקנת נקודת עוגן יציבה, כדי לוודא שהטלוויזיה תישאר במקומה.

בהתאם למבנה הקיר, יתכן שהקיר שתבחרו לתלות עליו את הטלוויזיה, לא יתאים, אבל החדשות הטובות הן שעדיין ניתן לבצע תליית טלויזיה על קיר גבס למרות שהקיר חלול עם סיוע של אנשי מקצוע שיודעים לתלות טלוויזיות כמו תמונות, עם הציוד הנכון, מבלי לפגוע בקיר.

שימוש ברכיבים מתאימים

רכיבים וברגים מתאימים לתהליך תליית טלויזיה בקיר גבס נראים כמו ציוד רגיל אבל הם צריכים להיות מותאמים לתליית טלוויזיות. כאשר הרכיבים מחוברים לקיר, הם פועלים על ידי עיגון הטלוויזיה לחלק האחורי של קיר הגבס.

שימוש בציוד מתקדם

ציוד מתקדם דרוש לביצוע נכון של תליית טלויזיה בקיר גבס במיקומים מורכבים. ציוד מיוחד מתאים היטב לעומסים בינוניים וכבדים, והוא מגיע בשתי וריאציות של רכיבים מחודדים ושאינם מחודדים. לברגים מחודדים יש קצה חד וניתן להתקין אותם עם כמה רכיבים עדינים אך עוצמתיים עם פטיש. ברגים שאינם מחודדים מתאימים יותר לקירות גבס ודורשים לקדוח קודם חור להתקנה.

אלו הם ברגים דקים שלאחר הידוקם לקיר, הם מרחיבים את הפתח ויוצרים עוגן בחלק האחורי של קיר הגבס שלכם. זהו מנגנון דומה לשימוש ברכיבים סטנדרטיים, לאחר שהברגים מעוגנים היטב, ניתן להסיר את הבורג ולהחליף אותו בברגים שמתאימים למשימת תליית טלויזיה בקיר גבס.

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email