החלקת בטון מחיר: כמה עולות רצפות בטון מלוטשות?

 

רצפות בטון מלוטשות הן פתרונות מושלמים לסביבות רבות של חללי מגורים ומסחר. בטון הוא חומר עמיד וייחודי, ואין זה פלא שהמגמה של החלקת בטון ובטון דקורטיבי אינה מראה סימני האטה ומוגדרת לעתים קרובות כאופציית ריצוף הן עבור נכסי בנייה חדשה והן לשיפוצי רצפות קיימות.

למומחים בתחום התקנת ריצוף בטון מוחלק יש ניסיון וידע רב בכל הנוגע לתהליך החלקת בטון. אנשי המקצוע מבינים כמה עבודה צריכה לייצר רצפת בטון איכותית, וקובעים החלקת בטון מחיר בהתאם למאפייני התהליכים.

אחת השאלות הנפוצות ביותר שהמומחים בתחום מקבלים מלקוחותיהם היא כמה עולה החלקת בטון. אנשים רוצים לדעת אם הפרויקטים יקרים, וכמובן שאלו הן שאלות מובנות לחלוטין.

החלקת בטון מחיר תלוי בהיקף הפרויקט

התשובה הקצרה היחידה לשאלת רצפת בטון מוחלק  מחיר משוער לריצוף למגורים או לתעשייה, היא שהמחיר לא יעלה יותר מכל פתרון ריצוף אחר והוא ניתן להשוואה לאריחי קרמיקה איכותיים או לאבן טבעית.

אם אתם מעוניינים בפרויקט ליטוש רצפות קיימות או רצפות שהונחו לאחרונה; אתם יכולים לצפות לשלם על החלקת בטון מחיר שנע בין 160 ל-240 ₪ למטר מרובע.

יישום כיסוי בטון מתחיל מ-240 ₪ למטר מרובע, אבל מכיוון שהתמחור נקבע ברוב המקרים לפי כל פרויקט על בסיס פרטני, יש לקחת שיקולים אחרים בחשבון לפני שמגישים הצעת מחיר, והחשוב ביותר הוא המיקום הגיאוגרפי. שיקולים נוספים הם גודל הרצפה, מספר החדרים הכלולים ומצב מצע הבטון.

אפשר להשיג ביצוע החלקת בטון מחיר נמוך יותר, אבל:

חשוב להקפיד לקרוא בעיון את האותיות הקטנות של הסכם השירות ולהיות מודעים לכל האפשרויות. צוות מומחי התקנת בטון משתמשים בטכניקות ובתהליכים המתקדמים ביותר, כמו גם בכימיקלים ובכלי החיתוך האיכותיים הטובים ביותר על מנת להבטיח כי רצפת הבטון המוחלק שלכם תושלם באופן מקצועי ויעיל. הריצוף צריך גם לעמוד במבחן הזמן ולהישאר במצב נהדר במשך שנים רבות עם תחזוקה נאותה.

אם אתם מקבלים הצעת החלקת בטון מחיר בשבריר מהעלות, סביר מאוד להניח שלא תקבלו את אותן תוצאות עמידות וארוכות טווח. קיימות דרגות שונות של כלי יהלום ואיטום בטון וחשוב להשתמש בכלים המושלמים לעבודה.

כל לוח בטון זמין בסוגים שונים והניסיון רב השנים של המומחים בתחום מאפשר להם לבצע את הפרויקט במומחיות ולדעת איך להתגבר על מכשולים במהלך הביצוע.

איכות רצפת הבטון הקיימת

במקרים בהם הונחה רצפת בטון על יקי קבלן של מרכז הבטון הישראלי  קיימת לפני חודשים או אפילו שנים, כמעט בטוח שיהיה צורך לטחון את הבטון על מנת להסיר את צביעת המשטח ולחדש את פני השטח לפני ההברקה, כך שיהיה צורך להעריך את המצב בהתאם.

השחזה יכולה לדרוש הרבה זמן ומאמץ, במיוחד אם המשטח פגום, סדוק או כשאינו אחיד. כל השיקולים האלה נלקחים בחשבון ומשפיעים על פרויקט החלקת בטון מחיר.

 

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email