שיש למטבח בזול

במשך שנים נתנו ללקוחות שלנו את פתרונות ההצללה המובילים בשוק במחירים משתלמים ביותר יחד עם שירות מקצועי וליווי אישי של צוות המומחים בד"ר מרקיזה. יש לנו כבר המון לקוחות שיודעים, פתרונות הצללה במחיר שווה לכל כיס-רק אצל AVEN ענק השיש והאבן!  

היום כולם יודעים-חשיפה ממושכת לקרני השמש יכולים לגרום להמון נזק, ולכן במדינה חמה כמו ישראל רצוי להתקין סוכך שיגן עליכם מתנאי החום הקיצוני. מעבר לנזק בריאותי, ישיבה באזור לא מוצל בקיץ יכולה להיות דבר מאד לא נעים, אך עם פתרון הצללה איכותי ומותאם באופן אישי, הישיבה במרפסת או בחצר יכולה להיות חוויה מהנה גם בימי הקיץ. 

לא רק בבתים יש צורך בפתרונות הצללה, אלא גם בבתי עסק. בתי עסק רבים כמו בתי קפה, מסעדות וחנויות מעוניינים להמשיך את פעילותם גם בימי הקיץ ולכן יש להם צורך בפתרון שיאפשר להם לתת שירות גם מחוץ לבית העסק. מרקיזה לעסקים הפך להיות אחד מהפריטים הכי נפוצים בנוף הישראלי ולכן עלה הצורך בפתרונות הצללה חיוניים. 

המחירים של פתרונות הצללה איכותיים יכולים להגיע לסכומים גבוהים במיוחד, לכן חשוב לבדוק טוב טוב את בית העסק שאתם רוכשים ממנו את המרקיזות מכמה בחינות: נסיון, איכות ומחיר. אצלנו תמצאו צוות מומחים עם הרבה שנות נסיון בתחום פתרונות ההצללה שימצא לכם את המרקיזה האיכותית ביותר שתתאים לצרכים שלכם במחיר הזול ביותר. צרו איתנו קשר עוד היום לקביעת פגישה. 

 

שיש למטבח

לאחרונה התחלנו לחפש שירותים נוספים שאנחנו יכולים להעניק לקהל לקוחותינו ונחשפנו למחירי השיש המופקעים. מצד אחד כולם מחפשים שיש איכותי, אך מצד שני שיש איכותי הוא יקר מדי. למי פונים במקרה כזה? ניחשתם נכון, לAVEN!

רק אצלנו תמצאו שיש איכותי ועמיד שישמש את כל מטרותיכם במטבח במחיר הכי משתלם. לא קל למצוא שיש למטבח זול ואיכותי מכל סוג: שיש אבן קיסר, שיש גרניט, פורצלן, דקטון, חברון נאוליט או סיליסטון, רק תבחרו ואנחנו כבר נדאג לתת לכם שיש למטבח בזול באיכות גבוהה. לאחר פגישת ייעוץ מקצועית אנחנו נעזור לכם לבחור את השיש שהכי מתאים לכם! 

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים