פתרונות הצללה

במשך שנים מלך הסנטפים נותן פתרונות הצללה מתקדמים לכל דורש. אין זה סוד שהחום בעולם בכלל ובישראל בפרט עולה בשנים האחרונות ומזג האוויר הופך ללא יציב. ככל שהזמן עובר אנחנו נדרשים למצוא יותר ויותר דרכים ופתרונות להתמודדות עם שינויי מזג האוויר הקיצוניים. סנטף הוא פתרון הצללה העשוי מחומר גלם סינטטי בשם פוליקרבונט. מדובר בעצם בלוח פוליקרבונט גלי, חומר סינטטי מיוחד העמיד בפני חום ומים. עם סנטף איכותי של מלך הסנטפים תוכלו לשבת בחוץ בכל מצב, גם בחום וגם בקור. 

את הסנטף שלכם אתם יכולים לעצב במידות שונות ולהזמין אותו בצבעים שונים על מנת שיענה על כל הצרכים שלכם, לא משנה מה מזג האוויר בחוץ. אצלנו במלך הסנטפים אנחנו מתמחים בפתרונות הצללה ויחד עם צוות מקצועי ואיכותי אנחנו נמצא את פתרון ההצללה שמתאים במיוחד עבורך, בין אם מדובר בפתרון הצללה לחצר או למרפסת ובין אם מדובר בפתרון הצללה לבית העסק שלך. כך או כך, מלך הסנטפים יעמוד לשירותך. 

כשאתם מחפשים פתרון הצללה חשוב לבחור בפתרון הצללה איכותי, שיחזיק מעמד לאורך זמן ולא ייהרס לאחר זמן קצר. היתרון הגדול ביותר של הסנטף הוא תוחלת החיים שלו, מדובר בפתרון הצללה לטווח הרחוק ולכן כשאתם בוחרים סנטף חשוב לוודא את המידות הנכונות ולהשקיע בעיצוב על מנת שיענה על הצרכים שלך לאורך זמן ולא רק באופן מיידי. 

אנחנו בכתובת https://pergola-harel.co.il לא מציע רק סנטפים, יש לנו פתרונות הצללה אחרים וטובים לא פחות, לדוגמה פרגולת אלומיניום. 

 

פרגולת אלומיניום:

פרגולות אלומיניום היא לא רק פתרון פרקטי, אלא גם פתרון שנותן למתחם הפרגולה שלכם מראה אלגנטי ויוקרתי. העיצוב העכשווי של הפרגולה מתאים לסגנונות הבנייה החדשים. היתרונות של אלומיניום כחומר גלם ברורים, מדובר במתכת קלה שנוח לעבוד איתה ולעצב אותה ובנוסף היא אף פעם לא מחלידה. פרגולת אלומיניום מתאימה במיוחד לאקלים הישראלי וכבר היום ניתן לראות אותה בהרבה בתים פרטיים, מרפסות ובתי עסק בשל הפופולריות שצברה בשנים האחרונות. 

באמצעות ליווי אישי וצמוד ועבודה מדויקת, אנחנו במלך הסנטפים נשמח לשדרג לכם את המרפסת עם פרגולת אלומיניום שתגן עליכם מהחום והלחות ויאפשר לכם לשהות בפינת הישיבה שלכם ולהקל עליכם בחודשי הקיץ החמים. 

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

טוב לדעת

מגמות חדשות בעולם עיצוב הפנים

עיצוב פנים הוא תחום שמשתנה כל הזמן. כמעט מדי שנה, אנחנו יכולים למצוא בו טרנדים ואופנות חדשות, מגמות שלא הכרנו

עבודה בדרום אפריקה

  בבחירת עבודה בחו"ל, יש משמעות רבה למקום בו אתם בוחרים לעבוד ועוד לפני כן, למדינה בה אתם בוחרים לעבוד.