שיש אבן קיסר – שיש חברון

שיש אבן קיסר

כשמדברים על שיש אבן קיסר מדברים על אחת ההמצאות הישראליות המוצלחות ביותר שיצאו מארצנו הקטנטונת והמניה שלה בעולם לא מפסיקה לעלות. ההמצאה הישראלית הזאת שהגיעה אלינו מקיבוץ שדות ים השוכן לצד קיסריה, שינתה את חוקי המשחק במטבח. יש אינספור טקסטורות ועיצובים בצבעים שונים ובצורות שונות וזה חלק מרכזי ממה שהופך את אבן הקיסר לאחד מהדגמים הפופולריים ביותר בשוק. 

היתרון הגדול של שיש אבן קיסר הוא השליטה המוחלטת על התוצר הסופי בשל תהליך הייצור שלו. הקוורץ הטבעי מתערבב עם חומרים פולימרים ופיגמנטים ולאחר מכן עוברים תהליך של הפעלת לחץ בחימום מפוקח. התוצר הסופי שמתקבל הוא מדויק ולא אקראי, ומיצר לכם בעצם מטבח בהתאמה אישית. 

אין עוד שיש שיכול לתת לכם מגוון רחב כל כך של צבעים וצורות כמו שיש אבן קיסר ובנוסף לכך יש אחריות לכל החיים לכל מי שרוכש שיש אבן קיסר, אך יש גם מספר חסרונות מכיוון שלא מדובר באבן טבעית. שיש אבן קיסר לא עמיד כמו סוגי שיש אחרים ולא ניתן להניח סירים רותחים באופן ישיר או לחתוך ירקות ופירות בלי קרש חיתוך מבלי לפגוע בשיש.

היתרונות הגדולים של אבן קיסר הם העיצוב, הצורה והשליטה על המוצר בעוד בסוגי שיש אחרים לא ניתן מנעד רחב כל כך של אפשרויות. לפני שאתם מתקינים שיש אבן קיסר תשאלו את עצמכם מה יותר חשוב, עמידות לאורך זמן (כשיש אחריות לכל החיים) או עיצוב מרענן וחדש שאין כמותו. 

 

שיש חברון

המחיר של שיש חברון הוא בין המחירים הנמוכים בשוק, אך אין ספק שמדובר בשיש הכי איכותי במחיר הכי נמוך, מה שגרם לו להיות אחד מהנפוצים ביותר בישראל. אם אתם קוראים את זה עכשיו, כנראה אתם רק בשלב הראשוני של לקרוא מאמרים באינטרנט לצורך "סקר שוק", אבל זאת רק ההתחלה, צריך להחליט גם על התקציב שאתם מוכנים להשקיע במטבח שלכם ומה אתם צריכים מהשיש שלכם. 

שיש חברון הוא שילוב של שיש מדומה, שלא עשוי מאבן שיש אלא מאבן חזקה בליטוש דומה, ושיש אותנטי. השיש המדומה עשוי מאבן בשם "חלילה" המצויה בעיקר באיזור חברון. שיש חברון לא נראה מרשים כמו סוגי שיש אחרים, אך הוא שיש עמיד וחזק החסין בפני טמפרטורות גבוהות במיוחד או נמוכות במיוחד. שיש חברון הוא זול ומתאים לכל כיס ואף על פי שהוא אינו אסתטי כמו סוגי השיש האחרים, הוא נותן מראה אלגנטי ונקי. 

לסוגי שיש נוספים היכנסו לאתר שלנו https://aven-s.co.il

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים