עבודה בדרום אפריקה

 

בבחירת עבודה בחו"ל, יש משמעות רבה למקום בו אתם בוחרים לעבוד ועוד לפני כן, למדינה בה אתם בוחרים לעבוד. העבודות המוצעות לצעירים ישראלים בחו"ל הן דומות ברובן והן ברובן עבודות בלתי מקצועיות, שאינן דורשות תואר, הכשרה מקצועית או ניסיון מקצועי. אבל המקום בו תבצעו את העבודה הזאת, האנשים שיקיפו אתכם, המנטליות, הסביבה ויותר מכל אלה, רמת השכר לה תוכלו לצפות – כל אלה יכולים להשפיע מאוד על מידת שביעות הרצון שלכם מהחוויה. וזה אולי המקום להכיר את האופציה של עבודה בדרום אפריקה.

 

עבודה בחו"ל – קודם כל החוויה

זה נכון, שעצם הבחירה שלנו לעבוד בחו"ל עם חברה כמו בסט גוב היא בחירה שמונעת על ידי מניעים כלכליים להרוויח כסף. יחד עם זאת, ואת זה יודע כל אחד שיצא לעבוד אי פעם בחו"ל, אי אפשר להתעלם מהמרכיב החווייתי של העבודה בחו"ל. ישנם טיפוסים שהיכן שלא תפיל אותם, הם יקומו מוקדם בבוקר, ילכו לעבוד כל היום, יחזרו בערב, מקלחת ולישון לקראת יום עבודה נוסף. הטיפוסים האלה הם נדירים ובשורה התחתונה הם לאו דווקא מרוויחים יותר או מצליחים יותר מאחרים. בעבודה בחו"ל אמנם נדרש מוסר עבודה ונדרשת אחריות אישית כדי להבטיח שלא נסחפים אחרי חוויית החופש בחו"ל על חשבון הצורך לעבוד ולהרוויח, אבל כאן בדיוק נעוצה הסיבה שבגינה חשובה גם החוויה – עבודה בדרום אפריקה היא בדרך כלל עבודה שבה החוויה שזורה בעבודה – האוכלוסייה, הסביבה המערבית שטבולה בים של טבע מסביב, המנטאליות המקומית, החיבורים יוצאי הדופן שקיימים במדינה הזאת – כל אלה מבטיחים שגם כשתעמדו מאחורי עגלת המכירות שלכם במרכז תיירותי, תוכלו להרגיש את החוויה המקומית מכל עבר.

 

ומה לגבי השכר?

אם אתם שוקלים את האופציה של עבודה בדרום אפריקה ומתלבטים בגלל רמת השכר במדינה, אז אתם יכולים להפסיק להתלבט. הכלכלה הדרום אפריקנית היא אמנם לא מהכלכלות המובילות בעולם, אבל היא בהחלט כלכלה מתקדמת מאוד המהווה חלק מכלכלות ה-OECD. אבל מה שחשוב יותר למי שיוצא לעבוד בחו"ל, בדרך כלל בעבודות הקשורות בתיירות ופנאי, הוא היקף הפעילות התיירותית במדינה ובהיבט הזה נהנית דרום אפריקה משפע של תיירים ובדרך כלל בעלי מאפיינים דמוגרפיים, שיכולים לשמח כל מוכר בעגלות מכירות בקניון.

בשורה התחתונה, אנחנו לא מנסים לומר שהאופציה של עבודה בדרום אפריקה היא בהכרח האופציה הטובה ביותר או אפילו האופציה הטובה ביותר עבורכם ספציפית, אבל אנחנו בהחלט אומרים שמדובר באופציה שאתם רוצים לבחון ולבטח לא לשלול. אצל מרבית הישראלים יש משיכה אוטומטית לארה"ב ואירופה, לא רק בהקשר של עבודה בחו"ל, אלא גם בטיולים, נופש ותיירות. כדי להבטיח שאתם מוצאים את העבודה המתאימה לכם ביותר באופן אישי (ולא באופן ישראלי), חשוב שתהיו פתוחים לכל האופציות הקיימות ובכלל זה האופציה של עבודה בדרום אפריקה, שלכל הפחות עומדת בסטנדרטים המערביים בקלות רבה מאוד.

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

טוב לדעת

מגמות חדשות בעולם עיצוב הפנים

עיצוב פנים הוא תחום שמשתנה כל הזמן. כמעט מדי שנה, אנחנו יכולים למצוא בו טרנדים ואופנות חדשות, מגמות שלא הכרנו

עבודה בדרום אפריקה

  בבחירת עבודה בחו"ל, יש משמעות רבה למקום בו אתם בוחרים לעבוד ועוד לפני כן, למדינה בה אתם בוחרים לעבוד.