קרדיט תמונה: CANVA

מעוניינים להקים גינה במרפסת? כך תעשו את זה נכון

אם בית עם גינה תמיד היה החלום שלכם, שום דבר לא צריך לעצור אתכם מלהגשים אותו. "גינת מרפסת" יכולה בהחלט לשלב את כל הצמחים והפרחים שאתם אוהבים: אז נכון שבית קרקע עם חצר גדולה הוא האידיאל, אבל גם אם אתם מתגוררים בבניין רב קומות – אתם עדיין יכולים לייצר לעצמכם גינה נהדרת.

 

גרים בקומה חמישית אבל חולמים על גינה משלכם? זה הזמן להגשים את החלום

אז איך מכינים גינה ומגדלים צמחים במרפסת של דירה, שאיננה צמודת קרקע? ראשית כל, כמובן שאדמה היא מחוץ לתחום. דשא סינטטי הוא הפתרון המושלם ליצירת מראה של חצר: כאשר אתם בוחרים בחברה איכותית המוכרת דשא שעשוי מחומרי גלם משובחים, הוויזואליות המתקבלת היא של דשא אמיתי – וכמוה גם התחושה.

תוספת של צמחים אמיתיים ופרחים, יעניקו למרפסת מראה הדומה לגינה רגילה וההרגשה שתהיה לכם, כאשר תצאו אל המרפסת, תשתווה לזו של אנשים המתגוררים על הקרקע ויוצאים אל החצר שלהם.

 

תכננו שילוב של עציצים צבעוניים וצמחים מטפסים למראה מרהיב של הגינה

מקמו מגוון של עציצים ואדניות במרפסת ונסו לבחון אפשרות לגדל צמח מטפס: צמחים שעולים מן הקרקע וגדלים לאורך הקיר עד לתקרה, ייצרו ויזואליות של מעין יער והמרפסת תיעטף בצמחיה עשירה ומרהיבה. השהייה בגינה שכזאת, על אף שהיא לא באמת צומחת מתוך אדמה של ממש, יכולה להיות נעימה וקסומה ביותר.

 

לאכול סלט שגדל במרפסת: אילו ירקות ניתן לגדל באדנית?

ישנו מגוון של צמחי תבלין שצומחים נהדר בעציצים, למשל נענע, לימונית ומרווה – וגם ירקות שיכולים להיכנס לסלט שלכם בסופו של דבר, כגון עגבניות שרי, פלפלונים ואפילו מלפפונים קטנים. בהתאם לעונה, שתלו כמה סוגים של ירקות וצרו לעצמכם גינת חלומות שבהמשך תהפוך לשימושית ביותר עבורכם, גם לצרכי בישול.

 

דגשים לבחירת הדשא הנכון עבורכם

מעוניינים לרכוש דשא סינטטי למרפסת ולהפוך אותה ל"חצר "שלכם? חשוב שתדעו כי הדשא עצמו יכול להגיע במגוון רחב של דגמים וחשוב שתבחרו את הסוג שנכון לכם. הנה כמה טיפים לרכישה נבונה של הדשא עבור הגינה שאתם מתכננים במרפסת שלכם:

  1. רכות הדשא – עבור דירה שבה מתגוררת משפחה עם ילדים קטנים, מוטב לבחור דשא רך, המעניק תחושה נעימה כשיושבים עליו. ההרגשה תהיה טבעית והילדים ירגישו שהם נמצאים בגינה אמיתית.
  2. גוון – הדשא שלכם יכול גם הוא להיות ירוק יותר! תוכלו לבחור מוצר בעל פיגמנט ירוק דומיננטי וחזק – או לחילופין כזה המשלב בתוכו גם גוונים שונים של צהוב, על מנת להקנות למרפסת מראה של חצר ובה דשא שמעט התייבש. מבחינה ויזואלית, דשא כזה דווקא עשוי להיראות יותר טבעי.
  3. אורך – ניתן לבחור בדשא קצרצר שנראה כאילו זה עתה גזמו אותו, או בדשא ארוך יותר.

דשא סינטטי איכותי של חברת "פשוט ירוק" יעניק למרפסת שלכם את המראה המושלם, שישלים את התחושה הטבעית בגינה המעניינת שאתם עומדים ליצור בתוכה.

 

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email