קרדיט תמונה: CANVA

כך תשמרו על הבד של הספה שלכם

בואו ללמוד איך לנקות את הספות שלכם וכיצד לשמור עליהן

נמאס לכם מהלכלוך הרב – כמו שיערות, פירורים, אבק, כתמים וכו' – שמצטבר על הספה שלכם, או סובלים מריחות לא נעימים מהספה? או שאולי דווקא בדיוק רכשתם לאחרונה ספה חדשה לגמרי, ואתם רוצים לדעת איך אתם יכולים לשמור על הספה לאורך זמן? בכל מקרה, הגעתם בדיוק למקום הנכון, שכן במאמר זה נלמד איך אפשר לשמור על בד הספות, ומדוע ניקוי ספות בד מהווה חלק עיקרי ומשמעותי בתהליך השמירה על המראה המדהים והחדש של הספות שלנו.

איך לשמור על בד הספות

על הספות שלנו נאגר המון לכלוך, וזה עלול להוביל לקשיי נשימה ולאלרגיות בעור. ולכן, זה כל כך חשוב לנקות ביסודיות את הספות בבית או בעסק. כעת, אתם ודאי שואלים את עצמכם מהן השיטות הנכונות, היעילות והאיכותיות ביותר לשם ניקוי הספות ושמירה עליהן. ולכן הכנו עבורכם את 4 הטיפים הבאים לשמירה על הספות שלכם:

4 טיפים לשמירה על איכות הספה ועל יופייה

  1. נקו כתמים ולכלוכים באופן מיידי ובזהירות: אם אתם רואים שהכלב עשה פיפי על הספה, שהילדים קשקשו על הספה עם טושים או צבעים, או שהפלתם עוף מלא ברוטב על הספה – אל תשאירו את המצב כמו שהוא. נקו את הכתם או הלכלוך שנוצר באופן מיידי, ועשו זאת בזהירות. הימנעו ממריחת הכתם, כי לרוב זה רק יחמיר את המצב (במיוחד אם מדובר בתהליך ניקוי ספות בד), והעדיפו לנקות את מקור הכתם על ידי טפיחות עדינות שיספגו אותו.
  2. הרחיקו גורמים פוטנציאליים לכתמים, למניעת "אסונות": אם חשוב לכם לשמור על הספות איכותיות ויפות למשך שנים קדימה, כדאי שתרחיקו מהן כל מיני גורמים שיכולים ליצור כתמים. חנכו את הכלבים, החתולים או חיות המחמד שלכם לעשות צרכים מחוץ לבית או במקום ייעודי שרחוק מהספה. הרחיקו מהספות חיתולים מלוכלכים, צלחות עם מזון שיכול ליצור כתם, או כוסות שתייה כמו כוס יין אדום.
  3. ערכו ניקוי ביתי לספה שלכם, אחת לכמה שבועות: כדי למנוע הצטברות אבק ולכלוכים אחרים על הספה, רצוי לנקות את האבק מהספה אחת לשבוע, באמצעות מטלית לחה. בנוסף, אחת לכמה שבועות, או בהתאם לצורך, כדאי לבצע ניקוי ביתי יסודי, עם נוזל כלים, שיעזור לכם להסיר את הכתמים, ועם סודה לשתייה שסופגת ומנטרלת ריחות לא נעימים.
  4. הזמינו שירותי ניקוי ספות בד או עור מקצועיים: בין אם מדובר בספות עור או בספות בד, אחת לכמה חודשים, או אחת לשנה-שנתיים, מומלץ להזמין שירותי ניקוי ספות מקצועיים, מחברה מובילה בתחום כמו חברת Clean Sofa. שירותים אלו יעזרו לכם לנקות את הספות באופן יסודי ביותר, והם יסייעו לכם בשמירה על היופי והאיכות של הספות לאורך זמן.

 

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

טוב לדעת

מגמות חדשות בעולם עיצוב הפנים

עיצוב פנים הוא תחום שמשתנה כל הזמן. כמעט מדי שנה, אנחנו יכולים למצוא בו טרנדים ואופנות חדשות, מגמות שלא הכרנו

עבודה בדרום אפריקה

  בבחירת עבודה בחו"ל, יש משמעות רבה למקום בו אתם בוחרים לעבוד ועוד לפני כן, למדינה בה אתם בוחרים לעבוד.